SUBARU FORESTER

Yeni Forester ile tanışın. Forester, sürüş deneyimini daha verimli, konforlu, ve güvenli hale getirmek için Subaru’nun geleneksel BOXER Motor’unu hybrid teknolojisiyle birlikte sunuyor.

Subaru’nun Yeni Hybrid Güç Ünitesi

Yeni nesil SUBARU e-BOXER, sportif sürüş keyfinin yanında, zorlu yollarda bile sessiz ve titreşimsiz, konforlu bir kabin sağlamak için SUBARU BOXER motoru elektrikli motorla birleştirir.

SUBARU BOXER Motor + Elektrik Teknolojisi

SUBARU e-BOXER sistemi, verimli bir sürüş için, özel 2.0 litrelik direkt enjeksiyonlu motor ile elektrikli motor arasındaki güç dağılım oranını sürüş koşullarına göre ayarlar. Lineartronic ile eşleştirildiğinde, birçok durumda konforlu ve eğlenceli bir sürüş için sonuç sessiz, pürüzsüz ve güçlü performanstır. Üstelik, elektrikli motorun ve bataryanın aracın merkez hattı boyunca uzunlamasına yerleşik tasarımı, SUBARU BOXER Motorun stabilitesini düşük ağırlık merkezli Simetrik Sürekli Dört Çeker yapısı ile birleştirerek dengeyi tamamlar.

Tepkisel Yol Tutuş ve Viraj Dengesi

Yol tutuşun ekstra ağırlık nedeniyle diğer elektrik motor destekli otomobillerin zorlanabileceği durumlarda, SUBARU e-BOXER bileşenlerinin stratejik olarak yerleştirilmesi, genel araç dengesini korur. Benzinli motorun yere yakın konumlandırılması ve elektrikli motorun ise otomobilin ortasında yer alması, Subaru otomobillerinin sağladığı hassas yol tutuş ve viraj dengesinin korunmasına yardımcı olur.

Otoyollarda Heyecan Verici. Engebeli Yollarda Güvenli.

SUBARU e-BOXER, benzinli araçların hızlanma değerlerinin üzerinde bir performans sunar. Hem heyecan verici otoyol performansı, hem de çamurlu veya engebeli yollarda güvenli sürüş sağlar.

Şehir İçi Kullanıma Uygun

Kompakt, yüksek performanslı elektrikli motor, seyir esnasında veya yavaşlarken tepkisel sürüşe ve hızlanmaya olanak verir ve şehir içi kullanımlarda, dur-kalk trafikte yüksek verimlilik sağlar; sürüşü rahat ve stressiz kılar.

2.0i e-Xtra 2.0i e-Xtreme 2.0i e-Sport 2.0i e-Xclusive
ÇEKİŞ SİSTEMİ Simetrik Sürekli Dört Çeker
MOTOR
Tip e-BOXER, 4-silindirli 2.0L DOHC 16-valf + Elektrikli Motor
Motor hacmi 1995 cc
Maksimum Güç (Benzinli Motor) 110 kW (150 PS) / 5,600 – 6,000 rpm
Maksimum Güç (Elektrikli Motor) 12.3 kW (16,7 PS)
Maksimum Tork (Benzinli Motor) 194 Nm / 4,000 rpm
Maksimum Tork (Elektrikli Motor) 66 Nm
Emisyon Euro 6d
PİL
Tip Lityum İyon
Güç 13,5 kW
Voltaj 118 V
PERFORMANS
Maximum hız 188 km/s
0-100 km/sa hızlanma 11,8 sn
ŞANZIMAN
Vites kutusu Lineartronic, Tork Konvertörlü, 7 Kademeli AWD
NEDC
YAKIT TÜKETİMİ*1
Şehir İçi (lt/100 km) 7.4
Şehir Dışı (lt/100 km) 6.4
Ortalama (lt/100 km) 6.7
CO2 EMİSYONU*1
Şehir İçi (g/km) 169
Şehir Dışı (g/km) 145
Ortalama (g/km) 154
WLTP
YAKIT TÜKETİMİ*1
Düşük (lt/100 km) 8.8
Orta (lt/100 km) 7.5
Yüksek (lt/100 km) 6.7
Çok Yüksek (lt/100 km) 9.5
Ortalama (lt/100 km) 8.1
CO2 EMİSYONU*1
Düşük (g/km) 200
Orta (g/km) 171
Yüksek (g/km) 153
Çok Yüksek (g/km) 215
Ortalama (g/km) 185
BOYUTLAR
Boy x en x yükseklik 4625 x 1815 x 1730 mm
Dingil mesafesi 2670 mm
Minimum Yerden Yükseklik 220 mm
Boş Ağırlık 1751 kg 1751 kg 1767 kg 1767 kg
Römork Çekme Kapasitesi (Frensiz/Frenli)
Yaklaşma Açısı / Ayrılma Açısı 20.1° / 25.8° 20.1° / 25.8° 20.2° / 25.8° 20.2° / 25.8°
Bagaj Hacmi (Koltuklar Dikken/Koltuklar Yatırılmışken) 509 lt / 1071 lt
Yakıt depo hacmi 48 lt

 

* Teknik özellikler, donanımlar ve görseller pazara göre farklılık gösterebilir.

* Subaru Corporation ve Baytur Motorlu Vasıtalar Tic. A.Ş. teknik özellikler ve donanımlar ile ilgili haber vermeksizin değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

*1 Yakıt tüketimi ve CO emisyonu: EC 715/2007 – 2017/1347BG’ye göre.

* Otomobillerimizin garanti süresi 3 yıl ya da 100.000 km’dir.

* Türkiye’ye ithal edilen Subaru otomobillerin üretim yeri Japonya’dır.